Termeni si conditii

 

Acest website este operat de:

COMPASS SRL
CUI: RO18795759
Nr. ORC: J16/1182/2006
Sediu: CRAIOVA, Str. Malinului Nr. 15M, DOLJ
Email: compass.com.ro@gmail.com

Condiții generale

Magazinul online digitalcompass.ro denumit în continuare site, este deținut și operat de către

SC COMPASS SRL, denumită în continuare vânzător.

Utilizarea acestui site implică acceptarea termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.

În calitate de autor/proprietar/administrator vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza conținutul acestei pagini, precum și politica de confidențialitate fără o notificare prealabila. Fiecare utilizator trebuie sa verifice frecvent termenii și condițiile. Orice schimbare survenita după plasarea și confirmarea comenzii, nu vor afecta comanda, doar dacă legea solicită acest lucru.

Obligațiile de înregistrare ale utilizatorului

În vederea utilizării serviciului, ești de acord sa furnizezi informații adevărate, corecte, actuale și complete despre tine.

Securitatea datelor personale

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, informațiile furnizate de tine vor fi folosite de vânzător exclusiv în scopul declarat al site-ului. Astfel, datele din formularul de comanda vor fi folosite numai pentru a-ți trimite confirmarea comenzilor, promoțiile, buletinele informative periodice (doar în măsura în care ești de acord să primești acest gen de informații) facturare și pentru livrarea comenzilor.

Nu ești obligat să furnizezi datele personale, însă refuzul va face imposibilă prelucrarea comenzii și derularea livrării produselor. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării exclusiv de către vânzător.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. De asemenea, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale și să soliciți ștergerea datelor din baza noastră de date. Pentru exercitarea acestor drepturi, te poți adresa către vânzător printr-un email trimis la farmaciadedetergent.ro. Vânzătorul se obligă să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților săi fără solicitarea acordului lor în prealabil.

Vânzătorul nu trimite mesaje nesolicitate clienților săi. Orice mesaj periodic trimis conține datele noastre de identificare, precum și o procedură validă de renunțare la subscriere.

Metodele de plată acceptate

  1. Plata în ramburs la livrare

Prețuri

Prețurile afișate pe site sunt exprimate în Euro și reprezintă prețul final de vânzare. Factura se emite in lei, iar plata se va efectua in lei la cursul valutar din ziua platii Prețurile pot fi modificate fără niciun fel de notificare. Modificările de prețuri nu vor afecta comenzile în curs de procesare și livrare.

Prețul produsului nu include taxa de transport, doar dacă se menționează clar acest lucru.

Taxele de transport sunt comunicate cumpărătorului înainte de finalizarea comenzii și vor fi menționate separat pe factura fiscala. Factura fiscală se va emite conform legislației românești în vigoare și va însoți produsele comandate la adresa de livrare.

Comanda și livrarea produselor

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email). Termenul de procesare a comenzii este de 1-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este intre 1 și 3 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.

De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 14:00, vom încerca să le procesăm în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.

În perioade aglomerate de promoții, procesarea comenzilor poate dura pană la 5 zile lucrătoare.

Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

Livrarea produselor Cricut.ro este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare.

Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.

Taxa de transport și manipulare:

  • Livrarea este inclusă in Romania

Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.

Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.

Datorită informațiilor furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.

Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).

Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată.

Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu reușești sa corectezi informațiile vom putea anula comanda.

Politica de retur

Cumpărătorul va putea returna produsele fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta niciun fel de penalități în decurs de 15 de zile calendaristice de la primirea produsului. Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.

În cazul în care produsul primit este diferit față de cel comandat sau cu alte specificații (mărime sau model diferit), taxele de transport vor fi suportate de vânzător.

Renunțarea la cumpărarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face în cel mult 15 de zile calendaristice de la primirea produsului și în următoarele condiții:

  • produsele sa nu prezinte orice fel de urme de uzura;
  • produsul trebuie trimis în ambalajul original, împreună cu eticheta intactă, în starea în care au fost expediate de către vânzător (ex: eticheta sa nu fie ruptă sau înlăturată).

Cum se returnează un produs?

Trimite un email la compass.com.ro@gmail.com și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.

Poți returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor.

În cazul în care ai primit un produs diferit fata de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare.

Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.

Produse care NU pot fi returnate:

  • produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.
  • gift cardurile nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse care se afla pe stoc sau cu un cupon de valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.

Drepturi de autor

Întreg conținutul prezentat pe acest site este proprietatea exclusiva a SC COMPASS SRL.

Vânzătorul garantează utilizatorului acces limitat pe site în interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) și nu îi conferă dreptul de a descarca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor vânzătorului fără acordul prealabil scris al acestuia. Conținutul este protejat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.

Forța majoră

SC COMPASS SRL sau clienții săi nu sunt responsabili pentru neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător (total sau parțial) a obligațiilor ce decurg în urma prezentului contract, dacă acestea au fost cauzate de forța majoră, așa cum este definită de lege. Dacă forța majoră are o durată mai lungă de 15 zile de la data sesizării, părțile au dreptul de a renunța la contract, fără a pretinde daune celeilalte părți.

Limitare de responsabilitate

Ca urmare a legislației în vigoare, site-ul și administratorul său nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:

  • întârzierile la livrare datorate curierului
  • deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina curierului.
  • informațiile eronate furnizate de cumpărător.
  • neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • conținutul sau natura altor site-uri prin link-urile cărora un client ajunge in magazin.

Ne rezervăm dreptul de a refuza o comanda în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care:

  • produsul comandat nu se mai afla pe stoc
  • identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională.

Dispoziții finale

Imaginile produselor afișate pe site au caracter informativ și sunt realizate în condiții de studio foto. Imaginile pot conține accesorii neincluse în pachetul de produs. Există posibilitatea unor situații în care setările monitoarelor modifica culorile afișate și apar diferențe față de produsul din realitate.

SC COMPASS SRL poate modifica oricare dintre prevederile de mai sus dar și ale altor conținuturi aflate în proprietate sau administrare, fără notificarea în prealabil a cumpărătorului.

Clientul SC COMPASS SRL  acceptă termenii și condițiile prezentului document odată cu plasarea unei comenzi.

Orice litigiu între vânzător și cumpărător se va soluționa pe cale amiabila, prin intermediul instanțelor judecătorești competente românești sau prin intermediul unor mediatori. În acest sens Uniunea Europeană a pus la dispoziție o platformă online de soluționare a litigiilor.

Sesizări

În cazul în care observi orice neregulă vizavi de drepturile de autor, produsele recepționate sunt contrafăcute sau încalcă drepturi la marcă, te rugam să ne comunici acest lucru urgent trimițănd un email pe adresa: compass.com.ro@gmail.com. Îți vom răspunde sesizării în maxim 2 zile lucrătoare