Politică de rambursari si returnari

Recomandari pentru returnarea unui produs

Dreptul de retur este de 14 zile calendaristice de la data de livrare a coletului. 

In cazul în care doresti sa returnezi un produs, iată ce poți face pentru o buna desfasurare a procesului de retur:

1. Poți opta pentru trimiterea unei cereri pe e-mail la adresa sales@compass.com.ro (care sa contina nume+prenume, date de contact, numărul comenzii si produsul pe care dorești sa îl returnezi) in care sa iti exprimi dorinta de returnare a produsului sau poti opta pentru completarea modelului de cerere de retur furnizata mai jos. Desi acest formular nu este obligatoriu, recomandam utilizarea lui, deoarece usureaza procesul identificarii comenzii dumneavoastra. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Va recomandam sa nu trimiteti colete catre firma noastra fara a ne contacta in prealabil. Astfel, eliminam posibilitatea ca coletul sa ajunga la noi fara datele de contact ale clientului. 

2. Pentru siguranta produselor la transport, va recomandam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, puteti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ati primit).  COMPASS SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

3. Nu se pot returna produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

4. Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

5. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.

6.  Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de cand am primit notificarea de retragere din partea clientului. Putem amana rambursarea pana la data receptionarii produselor sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia clientul a trimis produsele către noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

7. – Nu se pot returna produsele din categoriile Materiale  decat în cazul în care produsele sunt sigilate.

8. Nu se pot returna consumabile desigilate

Pentru informații suplimentare nu ezitați sa ne contactați pe numărul de telefon 0731 970 468 / 0731 970 470 / 0731 970 467 in timpul orelor de program sau ne puteți scrie pe adresa de mail sales@compass.com